Re: dálkové ovládání via Bluetooth

Dee Jay deejay@email.cz
Pátek Červen 30 16:01:05 CEST 2006

- odpovim si sam
nasel jsem jedineho vyrobce - http://www.flexipanel.com/SecurityRC.htm
bohužel 150 liber na 4 výstupy se mi zdá docela mastné
takže buď si počkám až některých našich progresivních výrobců se toho chytí (jablotron,papouch,enika, :-)  nebo se budu s někým tady dohromady podílet na vývoji. Jelikož o BT nevim skoro nic tak asi financne.
Ach jo - v dobe kdy kdy v sobe maji BT i erotické pomucky se nenajde par BT - In/Out u ?

DJ

  ----- Original Message -----
  From: Dee Jay
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Friday, June 30, 2006 10:23 AM
  Subject: dálkové ovládání via Bluetooth

  Zdravim vsechny

  pri patku me napadla takova fantasmagorie :-) k tomu jsem trochu googlil ,ale nevypadlo nic kloudného.
  Při pohledu na vsechny mozne dalkove ovladace co s sebou nosim a kody co si musim pamatovat,me napadlo nevidel nekdo z vas BT modulek co by na sobě měl pár výstupů (a klidne i vstupů) ? Přece jenom telefon mam u sebe vzdy a mala aplikace v Jave by mi poslouzila jako univerzalni klic (nebo i jako terminal :-) Nakonec vezmeme-li to extremu byl by to hezky komponent pro domaci automatizaci ;-)
  Nesetkal jste se nekdo s timto resenim nebo i finalnim vyrobkem ?

  Dik za kazde info

  DJ