Re: Rele - poptavka

V P vvitty01@seznam.cz
Pátek Červen 30 00:52:25 CEST 2006

bohuzel, da.
a to i kdyz chcete celkem zajimave mnozstvi, nedavno jsem shanel RELSIA05D nebo kompatibilni asi tri tydny, nez se mi podarilo sehnat pozadovanych 1500 kousku (cca 25-30 tisic korun), a nakonec je mam "vyzebrane" od nekolika dodavatelu, protoze jinak bych musel cekat dva mesice na dodani celeho mnozstvi...
a to zmena plosnaku ani nepadala v uvahu, protoze bych prisel o certifikat ESC :(
pritom je to typ, ktery normalne bezne maji v GMku na pulte, zadna super specialita.

@V