OT problem s elektromerem

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červen 29 11:25:11 CEST 2006

Ja Vam muzu dat jen srovnani - mame panelak 4+1 (jistic/sazbu mame tusim
25A):

tri osoby
dve teraria (cca 2kWh denne)
velka lednice s mrazakem - 1.5roku stara
mycka 1 rok
pracka - 8 let
televize
sporak - bezny sklokeramika - 1 rok
vsude usporky
nonstop jede server, UPS, tiskarna, router, modem
cca 7h jede dalsi PC plus CRT monitor
cca 8h denne jede notebook

Platime zalohu 1000Kc mesicne a vetsinou je to bez doplatku.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824