Rele - poptavka

Snail Instruments snail@iol.cz
Čtvrtek Červen 29 08:28:46 CEST 2006

>Zdravim, panove potreboval bych nutne 20 - 25 ks rele RELEH700E12C - je to
>12V rele / 30 A. Bohuzel v GM je momentalne nemaji, a jinde jsem je
>nenasel. Problem je, ze je jiz na vyvody navrhnuty plosny spoj, a na jiny
>typ bych musel navrh prepracovavat (i na to mozna bohuzel dojde).

Dle webu maji 5ks v GM v Brne, byla by to takova prvni pomoc. Staci
dobrovolnik, co zajde v Brne do kramu a pak na postu. Jinak velkoobchod
sdeli, kdy bude dalsi dodavka, se stestim to muze byt treba za par dnu.

Dale je ma na webu EZK, http://ezk.cz/rele_od_ostatnich_vyrobcu.htm ale
jestli je maji skladem tot otazka. Navic jim ted nejde web.

J. Hanzal