OT problem s elektromerem

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Červen 28 23:09:24 CEST 2006

 28.6.2006, 22:56:21

No ono nezalezi jen na en. tride. Bezny spotrebic ve stand-by modu
muze mit cca 2W nebo taky 12W, je fajn kdyz mate pracku "A", ale je to
na prd pokud perete solo kazdy par ponozek .... atd. A co teprve
takova moderni kuchynska linka s sesti halogenkami a 20W sviticimi do
vnitrniho prostoru skrinek.
Pro zacatek bych doporucoval sednout si s tuzkou a papirem ci z klavesniciv
a excelem a zamyslet se nad beznym rezimem v domacnosti.
Pocet otacek kolecka na 1kWh je uveden na kazdem elektromeru.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz