OT problem s elektromerem

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Středa Červen 28 19:55:52 CEST 2006

Zdravim a omlouvam se za OT.Uz je to delsi doba co jsem ze skoly pryc a
nemuzu si vůbec vzpomenout jak se pocitala spotreba elektriny podle toceni
kotouce elektromeru.Mam 3+1 panelak,jsme 2+pes a pokud si v noci pes nestrka
snupak do elektriky,nepousti si televizu a k tomu primotop,tak je něco
blbe.Platim mesicne 1000,- zalohy na elektriku a ted mi dosel nedoplatek
8000!!! . Jedou tu tak nejak 2 televize,pocitac,lednicka je "A",mycka je "A"
a pracka taky.zda se mi to desne moc a tak bych si rad spocital kolik mi to
vse při zapnutym zera a když vse povypinam,kolik mi tu mizi penez z traf a
podobne.

Podotykam,ze nemam moznost mit zadny merak pichly na chodbe u
elektromeru.Diky za radu

Quasimodo

ICQ:104722051
MSN:gsi@seznam.cz