Patlac SMD pasty na plosak

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Středa Červen 28 15:17:03 CEST 2006

Tak jsem taky vyzkousel pastu a to pomoci strikacky 2ml a zbrousene
jehly s prumerem asi 1mm. Do strikacky jsem dopravil neco malo pasty,
setrepal az k dolnimu okraji a uzavrel pistem i se vzduchem.
"Nareguloval" jsem tlak vzduchu tak aby rychlost vylezani pasty byla
tak akorat a uz stacilo jen nanaset. Nasazel soucastky, celou desku
polozil na zehlicku, zapnul na nejvyssi teplotu a pak se jen dival.
Napred pasta tak nejak "roztala" a vyplnila i prostor mezi vyvody. Pak
temer v jeden okamzik se pajka roztavila a navzlinala zpet k vyvodum.
Napoprve vysledek temer profesionalni. Bez nepajive masky. S mnozstvim
pasty se to nemusi prehanet, i kdyz to laka nanest peknou housenku,
musi na plosce taky zustat misto pro vyvod soucastky.
  Novalex