Patlac SMD pasty na plosak

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Středa Červen 28 12:01:46 CEST 2006

Vyuziji dikusi a zeptam se, lze k pajce SL20 sehna hrot tusim se tomu rika
minivlna?

At 09:31 28.6.2006 +0200, Daniel Valuch wrote:
>chcel som si ulahcit ale vidim ze to bude komplikovane :-)

>Obavam se, ze jo. Alespon me teda jde daleko rychleji podrzet SMD pinzetou
prejet pajkou. Jinak to znamena napatlat pastu na vsechny plosky a to tak,
ze na vsechny stejne, jinak to v lepsi pripade vypada hrozne, v horsim to
dela zkraty. Pak tam polozit SMD pinzetou. Pokud jich tam mas potom vic na
desce tak ze ti urcite povede si to rukou nekde rozpatlat apod. ;-)

>Hlavna motivacia bola ze na plosky napatlam pastu a vsetko sa potom
>zapajkuje naraz v peci. Toto cele bez vyroby sita. Isli by takto
>zapajkovat velke SMD obvody (napriklad 200 pinove CPLD)?

Skoro urcite ne, nebudes schopen nadavkovat optimalni mnozstvi pasty, bude
to delat zkraty a nakonec to stejne budes opravovat, takze je lepsi to
udelat zrovna tady uz nekolikrat popisovanou technologii zaliti do kalafuny
a prejeti hrotem pajky. Uz na takovy TQFP s nohama v rastru 0.7mm musi byt
docela dobre udelana sablona, na 0.5mm asi jedine laserovana ze slabe
nerezove folie...

 Predpokladam ze
>ked sa pasta tavi tak sa cin chyta na kovovych castiach a na miestach
>kde je nepajiva maska nebude

Jo, takova je teorie... :-)))

S pozdravem           with best regards