USB2.0 na intel 440BX chpisetu

JD jirkonf@seznam.cz
Úterý Červen 27 23:32:52 CEST 2006

Tak takovehle veci rozhodne nehodlam zkouset. Prave proto sem si koupil
redukci USB2.0 na IDE a s ni je pripojeni ide zarizeni bezpecne a
pohodlne. Pripojite disk k redukci a ke kabliku z konektorem na
napajeni, do redukce date adapter a ten do zasuvky, zapojite USB,
zapnete spinac a jede to... Teda s VIA radicem asi tak pul minuty... Pak
zamrzne. Uz mam domluvenou vymenu za NEC, tak dufam ze bude OK.

JDrozd