RE: OT: Tak se mi to tu tak nějak "peče"

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Úterý Červen 27 17:32:37 CEST 2006

Netuším, ale jak mi sem začne pražit sluníčko + nevhodně umístněný počítač v místnosti neb není jiné místo, tak se to přehřívá,
kolem poledne to bylo dobré viz obrázek.
Jo a ten chladič http://www.clexpert.cz/chladic.jpg , teda ten je moc pěkný, jak se říká cool. :-)

B.