FireWire - Bylo: USB2.0 na intel 440BX chpisetu

Martin Locker locker@vosrk.cz
Úterý Červen 27 10:22:08 CEST 2006

Dobry den,

kdyz uz prisla rec na Kouwell a FireWire. Prave jsem resil problem.
Po pridani do PC se korektne nainstalovali ovladace a po pripojeni
DV kamery si ji to i naslo. Problem zacal potom.
V Pinnaclu to FireWire, resp. pripojenou kameru ignoruje uplne,
a Movie Makeru ji to sice bere ale nagrabovane video, ktere to vyrobi
je nejake pochybne.
Nemate nekde nejake zkusenosti, je to asi spise softwarovy problem, ale
treba jsete se s tim nekdo setkal.

							Diky

Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou