HiFi Sencor - zlobi CD menic

GT5 gt5@seznam.cz
Úterý Červen 27 09:19:20 CEST 2006

Diky. Zatim zkusim tu vymenu gumicek.
Co se tam vlastne pouziva za plasticke mazivo?

LP.

Jestli je prevod od motorku zasunujiciho CD pres gumicku, tak ty se rady
vytahaji nebo zamasti. Resenim je vymenit, pred vymenou neni spatne
ocistit remenicky treba "spejlkou do usi" (nevim jaky to ma odborny
nazev, proste takove ty plastove tycinky se smotkem vaty na koncich)
namocenou v lihu. JInak muze byt taky vadny samotny motorek, nebo muze
pomoct celkove mechaniku promazat.

JDrozd