OT: Zatoulany balik z Ciny

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Červen 26 22:29:13 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 26.6.2006:

> No ja v tom nijak nefiguruju nez jen jako prijemce - objednaval to
> znamy s tim ze dorucit se to ma me.

Bily kun? :-)

> Nicmene my jsme platili jim 230USD za motor a 30USD za dopravu a od
> toho jsou doklady. Nikde jsem je nezadali o to, aby tam psal cenu tu
> co tam napsal. Takze nevim jak bych ja odsud zabranit tomu co tam
> napise za cenu.

Samozrejme nemuzes. Ale, prijde balik, prijde s nalepkou BEZE CLA.
Vezmes balik do ruky, kouknes do papiru, je to $260 = cca 6kKc - jdes
na celnici a proclivas. Kdyby to tam uvedli rovnou, zaridi ti jako
soukrome osobe procleni proclivaci posta, takhle si ho zajistis ty
sam. Pokud ne, je problem uz u tebe, mel jsi to proclit. Nemusi se na
to prijit, samozrejme... Muze take nastat situace, ze papiry s jinou
cenou budou uvnitr zasilky, a tu na celnici vytahnou ven z baliku pri
kontrole... apod.

> Navic ty 2 tisice vrati prodejci jako odesilateli a ne me. Ja jen
> doufam, ze s tim Hong-Kongem je lepsi domluva nez s tema Cinanama.
> Ten kolega tam od nich bral uz x veci a vzdy bez problemu.

To jiste, ale doluj to pak z nich... No ale je to porad jen dveste
dolaru, horsi by to bylo za dveste tisic dolaru :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz