USB2.0 na intel 440BX chpisetu

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Červen 26 20:46:05 CEST 2006

Taky mam stejnou zkusenost, skoda jen ze nema rychlejsi IDE, ma jen
ATA33 a tak se neda palit DVD vetsi rychlosti jak 4x, ale to mi az tak
nevadi, vypalim jedno za uhersky rok tak si pockam. Navic jak sem psal
mi v nem jedou vsechny karty uplne bez probemu (teda az na tu viu, ale
co sem prolezal ty fora na netu tak to nejede poradne asi nikomu, but
nanabootuje pc, nebo nepozna pripojene usb zarizeni, dela chyby...). Mam
tam PIII/700, 128MB ram (planuju zvetsit), XP SP2 nastaveny do
klasickyho vzhledu, povypinany nepotrebny sluzby a srandicky a muzu rict
ze nepamatuju kdy by mi to nejak spadlo nebo tak neco, PC jede v kuse
klidne nekolik dni a porad je stajne rychle. Se SiS530 a AMD K6-2 se to
vubec neda srovnavat, tam se musel aspon jednou za den restartovat aby
se to probralo a zrychlilo, navic TV tuner v tom nechodil vubec...

JDrozd