USB2.0 na intel 440BX chpisetu

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Červen 26 18:56:11 CEST 2006

Kouwell 2580E4 tam maji, ale ma uplne stejny chip, VT6202 - viz
http://obchod.atinet.cz/product.php?productid=78779&cat=74&id_catalog=1&
Do systemu se mi ten muj instaluje uplne sejne jako Vam. Jinak rychlejsi
PC by bylo urcite resenim, ale bylo by to pro me zbytecne, stejne ho
pouzivam na surfovani po netu, psani protokolu do skoly, programovani
jednocipu, pousteni hudby, sem tam si pustim film kdyz je cas, ..., hry
nehraju (nebavi me to), tak proc kupovat nove PC ktere se stejne bude
99% casu jenom flakat a topit. Ani ve snu by me nenapadlo ze budu mit
problem s necim tak obvyklym jako je USB2... Ach jo.. Zkusim sathnout ze
stranek kouwellu jejich drivery na 2580E4 a uvidim...

JDrozd