HiFi Sencor - zlobi CD menic

GT5 gt5@seznam.cz
Pondělí Červen 26 18:44:31 CEST 2006

Zdravim,
mam takovy opravarsky dotaz. Dostal jsem k oprave Hifi vez Sencor (typ
se mi nepodarilo zjistit. elektronika uvnitr nese znacku daewoo). Stari
asi 4 roky. Ma to v sobe menic na 3CD.
Problem je ze to pise CD error a nerozpozna to CD ani ho to nenatahne.
Jsou nekdy problemy s oteviranim (eject). Laser je cisty, mechanicka
ozubena kola jsou ok.
Presto se mi zda ze problem je v mechanice.Ze by byl motorek slabsi, to
se mi moc nezda. Ale asi jsou tam vetsi pasivni odpory, proto se
nezvedne hlava a disk defakto nemuze byt precten. Zkousel jsem to zvedat
pravitkem a povedlo se, takze problem je nekde tady... .
Co s tim, co radi zkuseni opravari?

LP.