USB2.0 na intel 440BX chpisetu

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Červen 26 18:47:53 CEST 2006

   Na forech (viaarena primo na strankach VIA) se to resi, prave odtud
sem stahoval ty drivery a nasel tipy na upravu tech registru, bohuzel
nic z toho nepomaha :o( Docela rad bych to vyresil, protoze pretahovat
vetsi mnozstvi dat na / z externiho disku pres USB1.1 je na dloooouho,
nemluve o vypalovani a podobne. Ten externi disk co mam je ve
skutecnosti redukce USB-IDE, krabicka velka asi jako balicek cigaret, na
jedne strane klasicky IDE konektor, z boku kablik s klasickym napajecim
konektorem a druhy s usb konektorem, nahore vypinac - takze se zapoji do
jakehokoliv disku, CDROMky, palirny..., do toho se pripoji sitovy
adapter, USB, zapne se vypinac a jede se... Koupil sem si to kvuli
zaloham kdyz nekomu preinstalovavam PC, abych nemusel vypinat to svoje
kvuli pripojeni disku, navic IDE kabely se castym zapojovanim a
vypojovanim nici, uz sem je musel parkrat menit. Jenze ted musim jet na
USB1.1, protoze si nemuzu dovolit pripojit disk s daty na neco, co obcas
uplne zrusi filesystem... :o(

JDrozd