USB2.0 na intel 440BX chpisetu

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Červen 26 18:09:57 CEST 2006

Ja muzu rict , ze jsem s deskou se stejnym cipem mel podobne problemy .
Daval jsem tu PCI kartu treba i do PC s Pentiem 200MMX - neslo, byl to Intel
cipset nejaka ta klasika co vydrzi vse. Vetsinou jsem nepustil ani pocitac.
V nektem to zase slo a to tam byla nejaka pomalu no-name cipova sada .
Stravil jsem nad tim kvantum casu od te doby to resim nejak jinak nebo to
vubec neresim nestoji mi za to ten cas :) Mozna je to nejaka nekompatabilita
neco jde najit na forech...

snehulak