USB-LPT bit-bang

Prichy prichy@volny.cz
Pondělí Červen 26 16:59:11 CEST 2006

Ne, ja jsem vas pochopil spravne.
Navic mi pripada, ze tech nekolik malo radek
ovladace "nemuze" v casovani nejak moc vadit
(pokud tedy nevyzadujeme super rychlost,
me napr by stacilo nekolik malo kHz na vystupnich pinech)
kdyz si treba vemu, ze nekdo programuje
podobne veci ve visual basicu ci jeste necem
"pomalejsim" (prosim neberte me za slovo)

Prichy