[OT] sirokouhle LCD monitory

Delphin delphin@post.cz
Pondělí Červen 26 10:57:32 CEST 2006

> Narazil jsem na webu na širokoúhlý LCD monitor a je mi divné, že má
> docela exotické rozlišení - 1440x900. Jaká je podpora tohohle
> rozlišení například ve Woknech? Nebo musí být podporované i přímo
> grafickou kartou?

Rozliseni je zalezitosti graficke karty a monitoru, nikoli Windows. Vetsina
grafickych karet mladsich 5-ti let fyzicky umi temer libovolne rozliseni,
ovsem v nabidce byvaji pouze oblibene hodnoty typu 800x600, 1024x768 a
1280x1024. Napriklad u karet NVidia lze libovolne exoticke rozliseni zadat
po proklikani se na rozsirene moznosti casovani nebo jak se to presne
jmenuje.