Re: x51 versus x52

Aleš Chlubný Ales.Chlubny@seznam.cz
Neděle Červen 25 23:09:20 CEST 2006

Jde to pres LPT port pomoci bastlu s jednim 74LS244 (schema je na internetu) ale to nemusi fungovat vzdy a za vsech okolnosti. Mnohem lepsi je pouzit napriklad AVR MiniTOOL z mcu.cz (je to novejsi verze AVR ICE ISP), stavebnice jde koupit za 1100Kc a nebo hotovy programator za 1500Kc. Postavil jsem si stavebnici bez problemu za jedno odpoledne a muzu jen doporucit.