x51 versus x52

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Neděle Červen 25 18:30:02 CEST 2006

Ahoj,

>1/ teprve zacinam a tak se chci zeptat ktery mam vybrat..ty veci navic
>nejspis nevyuziju..ta x52 ma 4kb flash navic..

Nevidím důvod nepoužít 52. Třetí časovač se hodí například pro vyšší
baudové rychlosti s "nebaudovým" kdystalem.

>2/ programuji v C, jakym zpusobem a v jakych pripadech se pouziva ta
>rozsirena vnitrni pamet..

V Keilu přes IDATA, například:
unsigned char idata pole[16];
Přístup k jednotlivým bytům je pomalejší než pro spodní půlku,
doporučuji používat přednostně pro pole, kam se přistupuje přes index.
Linkeru řekněte, že máte 52, umístí tam zásobník a tím uvolní spodní paměť.

>3/ dostal jsem se k RD2 kitu z hw serveru, kde se pres isp programuje
>T89c51RD2..predpokladam ze jen vymenim procesor a vse poslape..???

Co použít rovnou RD2/ED2? Je o něco dražší, ale vlastnosti navíc to
podle mě vyrovnají.

>4/ existuje nejaka dalsi bota u x52?

O žádné nevím, rozšíření jsou kompatibilní. Mimochodem RD2 je taky
založen na 52. Přečtěte si errata ke konkrétním typům.

>dekuji.

Rádo se stalo
La'd"a