DDS generator - zaver

Tony Malecky tony@malecky.cz
Sobota Červen 24 12:29:17 CEST 2006

Diky tomu ze GM porad nema takovou prkotinu jako je konektor do dps ktery je
na desce procesoru tak to nemam poskladane.
Krom konektoru mam hotovou desku procesoru, dds a klavesnice. Nemam jeste
hotovy utlumak - nemam na nej relatka. Zdroj je komplet ale bez trafa..
Takze ted jsem se vrhnul na mechaniku, delam na to bednu na miru z duralu,
ta ocelova nerozebiratelna se mi nelibi...

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 24, 2006 12:05 PM
Subject: DDS generator - zaver

zdravim vsetkych konstrukterov :-)
serial o DDS generatore v praktickej elektronike sa chyli ku koncu a
ostava napisat uz len zaver (vyjde koncom leta/na jesen).
Chcel by som sa teda spytat na vase skusenosti s konstrukciou, so
stavbou, problemy, pripomienky, vylepsenia, neviem co.
Takisto by som sa chcel spytat ci uz niekto cely pristroj postavil a ci
funguje. Takisto ak vas je uz viacero kto dokoncil pristroj bolo by
mozno zaujimave zverejnit fotografie vasich konstrukcii...
balu & T. Dresler