Mikroskop k PC

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Červen 24 12:05:18 CEST 2006

Novotný Pavel napsal(a):
> Co jineho jste cekal, smirte se s tim, ze tyto hracky jsou na hrani a jeste
> jsou konstruovany jako klasicky mikroskop. Pro kontrolu DSP a praci na DSP
> je treba pouzit 3D stereoskopicky mikroskop, neco jako toto

Zrovna ted jsem si hral s USB kamerou za 370Kc s maximalnim rozlisenim
640x480 - koupil jsem ji jen tak - zda by nesla dat jako doplnek webove
meteostanice.

Obraz pro nejake kecani po Skype je OK, ale jak se to namiri nekam ven
je to tragedie - viz. http://www.cncnet.info/foto/kamera/image.jpg (mam
to ted na parametu a updatuje se to kazdych 10s)

Tak jsem to samozrejme rozebral (cekal jsem aspon jeden integrac, ale
neni tam zadnej - jen snimaci cip a par smd drobotiny) - sesrouboval tu
pidioptiku a dal pred to jen tak v ruce optiku z prumyslove kamery -
objektic ma oznaceni Computar 25mm/1:1.3.

Musim rict, ze obraz je uplne skvelej (nemam zadnou fotku protoze jsem
nebyl schopnej to udrzet a jeste to ulozit). Akorat to ohnisko 25mm z
toho udelalo uplnej webovej dalekohled. Na obzoru to obrazku viz odkaz
vyse je vesnice (cca 10km) s kostelem - jsem schopnej rozeznat na tom
kostele celkem slusne detaily.

Takze urcite na to udelam novou krabicku s ulozenim pro tuhle optiku a
bude vymalovano.

Proc to pisu? Protoze si myslim, ze s nejakou podobnou kamerkou - treba
o fous lepsi (rozliseni) a podobnou optikou se bude dat udelat dost
dobrej prohlizec DPS. Na pul metru mi to snima oko pres cele rozliseni.

Zkousel jsem i objektiv 50mm z bezneho fotaku a chodilo by to take ale
je to tak dlouhe sklo, ze nejsem schopnej to v ruce proti sobe udrzet.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info