Napeti z PC zdroje

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Sobota Červen 24 11:03:11 CEST 2006

Tak jsem se dostal k nejakemu pokusu - treba to bude nekoho zajimat.
Zdroj jsem ocesal o 3V3, 5V, -5V, -12V vetve. Zrusil jsem hlidani
vystupnich napeti, dal jsem trimr do zpetne vazby z puvodnich 12V a
kondiky v 12V vetve nahradil 50V verzi.
Se zpetnou vazbou jakou tam ted mam z toho taham 26V do 11ohm zateze.
Bohuzel nemam doma vic vykonovych odporu (ted tam je 10 x100ohm/10W)
abych to zkusil vic zatizit. Az predelam napajeni vetraku (uz pri 16V
jsem ho radeji odpojil se mi zdalo, ze cely zdroj odleti:) necham to
jet nekde v betonove kobce delsi test a pripadne i s vetsi zatezi a
pripadne dam vedet.
Zamyslene dalsi kroky:
-zpetnou vazbu predelat at muzu jit s napetim jeste kousek vys (jestli
mne to pusti)
-mozna tomu postavit  zapornou vetev stejne zatizitelnou (ten toroid
bude chcit previnout, ach jo. Nastesti je to par zavitu)
-nechat to jet delsi dobu tak na 30V/3A, jestli se to nebude moc hrat

Marek