USB-LPT bit-bang

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Červen 23 15:42:38 CEST 2006

To je tak, kdyz nekdo nepouziva radne knihovny, ale saha primo na porty
(o destabilizovani systemu nemluve), pak to prinasi radu problemu (krom
te jedne vyhody, nemuset se nic ucit). Pritom precist si par radek o te
konkretni knihovne a jeji pouziti snad neni az takovy problem a pomoci
ni se take daji ovladat primo piny. Pokud nekdo umi napsat program na
prime ovladani LPT a ovlada trochu winapi, urcite pro nej nebude problem
zaradit do sveho programu korektne danou knihovnu...