převodník 2dr dialup line to ISDN line?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Červen 22 18:36:35 CEST 2006

Myslel jsem, ze je moje vec kam , kdy a z ceho volam. Kdyz platim, co je
komu do toho, kolik muj mobil pouziva lidi.....? Jaky je rozdil v to,
jestli pujcim mobil dvaceti lidem a necham je zavolat, nebo jestli
vrazim SIM-ku do brány a budou volat z pripojenych telefonu?
A jestli takove podminky operator opravdu ma , primo si koleduje o
jejich porusovani, pripadne o prechod ke konkurenci. Nic by mi nedelalo
vetsi radost, nez moznost "vyzdimat" z takoveho operatora co nejvic.