Napeti z PC zdroje

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Červen 22 13:06:48 CEST 2006

A kolik z něj chcete tahat? Řek bych že limit je mj. i v závernym
napětí výstupních diod. Jo a jednu věc si vlastně můžete zkusit -
připojte si tam svoje diody, na jejich výstup nějaký kondík a
dostanete přibližně maximální napětí, co toho leze. Jednou jsem to
myslím zkoušel a bylo to cca 30V. Takže přes zdvojovač napětí nebo
možná i graetzův můstek by to dalo 60V. Předpokládám, že amplituda
pulzů z výstupu trafa je konstatntní a mění se jen střída signálu.

P.K.