Reverzni citac pro incrementalni encoder

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Červen 22 12:11:06 CEST 2006

Jedna se vlastne o delicku k encoderu.
Vstupni frekvence je cca 100 KHz (o neco mene), vystupni
cca 5 KHz, celociselny (mocnina 2) delici pomer.
Vstup i vystup kvadraturni modulace.
Uz se mi ozval mimo konferenci jeden clovek, ze to udela
prave pres hradlove pole.

Diky Slavek