Reflektometer/PSV meter I.

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Červen 22 09:47:20 CEST 2006

mikrovlnne materialy maju vacsinou s urcitou presnostou zarucene
rozmery, tepelnu roztaznost a hlavne maju konstantnu a definovanu
permitivitu. Jej hodnota sa potom u dobrych materialov udava priamo
zmerana pre kazdy kus/sarzu ktoru si objednate. Konkretne u tych
materialov ktore som pouzival ja bola zadana 3.5+/-0.1 s tym ze mi doslo
zmerane ze mojich 100 kusov ma 3.55.
Toto je presne co u FR4 chyba :-)
K tym toleranciam - ked je 1.5mm material o desatinu hrubsi tak je to
mensia chyba ako ked 35um pasik ma 60um :-)
b.