mala seria vs. konektory

Jookie joo@kie.sk
Úterý Červen 20 14:30:09 CEST 2006

    Nazdar hosi!

Rozmyslal som, ze vyrobim malu seriu (napr. 50 kusov) nejakej elektroniky
(PCB a osadzovanie budu riesit nejake firmy, nie ja) a potreboval by som
nejako poriesit dva konektory - kedze na doske je nejaky Atmel a XILINX,
bude ich potrebne pred pouzitim naprogramovat... Kedze nechcem tam nechat
pajkovat normalne konektory (piny trciace z dosky na konektory z
programatorov), rozmyslal som ze by som mohol pouzit nieco ako sa to robi
v mobiloch - miesto konektoru su tam len plosky na plosaku, na ktore sa v
case programovania pritisne konektor programatora... Ale ako na to? Plosky
vyrobit nie je problem, problem je vsak urobit pruzny konektor (aby kazdy
pin doliehal dobre na plosku) na taketo programovanie... Ma niekto nejaky
napad?
--
Yours faithfully
   Jookie