Zohnatelnost feritov v krajoch cesko-slovenskych

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Červen 20 08:49:28 CEST 2006

ee, Balu si pral vsechny 4 Ostravske (uz je mam v kapse), asi kvuli
mereni vetsiho vzorku, takze uz min:D:D:D
Ale vazne - GES je ma v nabidce a je imho predpoklad, ze tam bude
koupitelny... Jen momentalne neni skladem, ale Balu to asi taky bude
chvili davat dokupy:)
Marek