Odpajeni SMD

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pondělí Červen 19 23:28:30 CEST 2006

Diky vsem za tipy. O foukackach a 'hrotech' na integrovane obvody vim,
ale asi je pro me zbytecne to kupovat. Pridat velkou kapku cinu me
nenapadlo. Vzdy jsem ten cin spis odsaval, pak to samozrejme rychle
chladlo... :) Zkusim se poptat u pana Sedeho jestli by nemel hrot do
moji pajky.

--
Michal Grunt