Spotreba PC a periferii

Aigor Aigor@seznam.cz
Pondělí Červen 19 06:53:07 CEST 2006

UPS mam prastarou APC Back 500 a po pravde si bez ni praci na PC neumim
predstavit, parkrat mi uz zachranila data, kdyz behem prerozdelovani disku
vypadla elektrina. Baterku jsem tam menil po cca 7 letech poprve a pokud
nesedim u PC, vypinam vse pres spinac na zasuvce.

Jinak nove Intely pomalu ale jiste take umi neco jako AMD, kdy se behem flakani
CPU sami podtaktuji a nastupujici Conroe ma mit jeste mnohem nizsi spotrebu.
Bylo nacase.

Jeste k tem UPS, ta moznost samostatneho nabijeciho obvodu se mi libi, ale moje
schopnosti by na to nestacily :-(

Aigor