RE: Pajeni SMD: pasta nebo gel ??? Pripadne jaka???

V P vvitty01@seznam.cz
Neděle Červen 18 12:56:05 CEST 2006

pasta se vyplati kupovat v pripade, ze mate pristup k nejake peci vhodne na reflow a pajite hodne.
je to pak mnohem rychlejsi, nez pajet celou desku pajkou.

problemem pasty je zivotnost cca pul roku a velka cena - jedna tuba za 400,-