Spotreba PC a periferii

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Červen 18 11:31:47 CEST 2006

Tony Malecky napsal(a):
> A to jste jeste nezjistil, ze dalsi trvaly prikon dela ta UPS i v pripade ze
> ma vypnut napajeci vypinac....
>
> Sveho casu jsem si domu vybiral UPSku prave podle toho, jaky ma v klidu
> prikon.
>
> Snad vsechny UPSky trvale prebiji baterky nebo co...
>
> Tony OK1HMA

No tak to je mi jasne, ze to taky neco zere, ale vzhledem k tomu, ze
byla zadarmo a rozhodne to neni UPS za 2kKc z Makra tak si myslim, ze ji
kvuli tomu davat pryc nebudu.

Mame tyhle UPS v praci (v kanclu mame 6ks) a musim rict ze baterie v ni
vydrzi neskutecne dlouho - tu co mam na stole mam jako novou a je tam uz
  5 rok.

Meril jsem baterie a maji obe neco kolem 13V takze to je v poradku.
Tahle se chova korektne.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info