XILINX JTAG problem

mk info@mcu.cz
Neděle Červen 18 15:38:47 CEST 2006

> dnes som dokoncil jeden plosak so XILINX XC9536XL a k tomu JTAG kabel
> (podla schemy od XILINXu)... (moje prve experimenty so XILINXom). Vytvoril
> som si .jed subor z WebPack 6.0, pouzil som postup pri programovani ako sa
> napr. uvadza v MiniLA (http://minila.sourceforge.net/fw/fw.php?id=fw),
> iMPACT mi to naprogramoval, ale napisal, ze chyba pri verifikacii. iMPACT
> pritom vie zdetekovat typ obvodu, zistit jeho ID, pri programovani sa
> tvari ze OK, ale ta verifikacia nejde a tiez nefunguje "Get checksum".
>
> Chip XC9536XL je napajany 3.3V, XILINXovy kabel obsahuje 2x 74HC125. Chip
> [...]

- Prekontrolovat (nastavit) LPT port na SPP rezim, prinejhorsim na EPP rezim
- zapojit JTAG adapter zjednodusene - oddelovace nahradit jen seriovymi
ochrannymi odpory
- kabel mezi LpT portem a programovanym obvodem je idealni z plocheho
kabliku s prolozenim signalu zememi (zamezi preslechum)

S pozdravem
MK