Chladnicka Elektrosvit - aneb bezhlucne chladnicky v dnesni dobe?

Dee Jay mrdeejay@seznam.cz
Sobota Červen 17 10:57:58 CEST 2006

Zdravím Fsechny

Tak tenhle problem jsem resil pred 2ma roky - mel jsem tu starou
Elektrosvitku
taková malá potvora myslím 80*80cm a byla možnost to vyměnit za skoro nový
Elektrolux
s mrazákem - tak sem si říkal co to sežere vzal jsem 1f elměr a pověsil ho
na pár dní na Elektrosvitku
pak to samé na Elektroluxce no co si nudem říkat nová lednička s kompresorem
3x větší s mrazákem měla spotřebu poloviční až 2/3 takže Elektrosvitka
putovala vysokou rychlosti do ekodvora. To ješte nutko podotknout,že v te
nove vydrží potraviny podstatně dýl. Ve stare elektrosvitce se neustale
tvorila "kostka"  ledu,ale ledové kostky jste nevyrobili :-( jsem rad ze sla
pryc - jinak co se tyce hluku tak je v kuchyni a tam at si dela co chce :-D

DJ