RE: '51 klon s downloadem

V P vvitty01@seznam.cz
Sobota Červen 17 07:34:43 CEST 2006

Z rady AVR kterykoliv procesor podporuje ISP, staci 6pinovy konektor. Neni treba nic vyndavat z patice, staci se pripojit.
Pokud trvate na jinem komunikacnim protokolu, po netu se povaluje dost boot loaderu. Jedinou nevyhodou je, ze zaberou jeden sektor FLASH.
Cena ATMEGA8 v DIP28 je kolem 25kc pri rozumnem odberu. Kusovka v GMku pod 50,-. Vse integrovane - RC, BOD, LVD, ... jedine, co potrebuje externi je napajeni :D
Jestli tam neni nejaky velky risk odpaleni, SMD bych se nebranil, moderni procesory neni potreba vyndavat kvuli programovani. Pokud si nezamknete ISP a nebo reset pin.

Z rodiny 51 s ISP me napada jen AT8252, nebo rada ADuC. Ale cena dvoumistna nebude a DIP taky ne.

Co se tyka autorem zminovanych ARMu, obvykla je podpora JTAG a treba Philips ma seriovy loader. Tam uz ovsem bude jina cena, a na DIP pouzdro zapomente. Jedine udelat redukci TQFP - DIP. Ale ani tady neni treba vyndavat z desky.

S pozdravem
Vvitty