Chladnicka Elektrosvit - aneb bezhlucne chladnicky v dnesni dobe?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Červen 16 23:21:45 CEST 2006

Asi se vyrabeji, protoze jsem se s nimi setkaval na hotelich v CR.
Jinak mam 2 stare lednice tohoto typu na chalupe.
Je to super v tom, ze fakt o nich proste nevite.
Mel jsem kdysi lednici z vyroby NDR a ta byla asi na stejnem principu.
Nemela mrazak a tak jsem si rikal, ze asi moc nemrazi. Dal jem ji na 3/4
vykonu a zmrzla mi do rana 4 litrova lahev s utopenci. Pak jsme ji nejaky
cas pouzivali jako mrazak :-))
Ohledne techto zvuku je to trosku slozitejsi. Pokud zijete na frekventovanem
miste treba v Praze ( nebo jinde :-))  ) tak o lednici nevite a to snad ani
v noci.
Delal jsem u firmy, kde tech PC bylo dost a bylo to vpodstate na venkove.
Pres den bezny sum, auta, vice komunikujicich lidicek a v noci klidek.
A najednou slysite kazdy vetrak, vibrace atd...
J. Polívka

Chladnicka Elektrosvit - ma jednu vyhodu, prestoze je asi 40 let stara, tak
je bezhlucna (absorbcni?), chci se zeptat, vyrabeji se jeste dnes takoveto
lednicky a jake maji nevyhody proti tem kompresorovym? Spotreba? Atp.?

Myslim ze zivotnost hovori za vse, a ze to mrazi trochu pomaleji, komu by to
vadilo? :-)

Asi si budu brzy kupovat novou lednicku, tak me tohle tema zaujalo. Dik za
odezvu.