OT: Kdyz je to horko a jeste patek

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 16 15:19:31 CEST 2006

To moje cidlo je umisteno na lodzii panelaku a tak je cca 2m od baraku
(zateplenej a nova okna) a ta panelova lodzie zabranuje tomu aby na cidlo
mohlo dopadat svetlo od slunce. Navic jsme posledni dum na kraji mesta - dal
uz je jen divocina. Takze umisteni temer idealni, jen pri mereni mrazu to
trosku keca neb v bezne merene vysce 2m byva mraz o 1-2stC vetsi.

Jinak na grafu poznam i to ze si soused v zime dole vyvetra.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824