RE: Halogenová žárovka při 1/4 výkonu

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 16 09:16:35 CEST 2006

Hmmm tak to je maso... nevite co to bylo za znacku? LM mi nejak nic
nerika...

Ja jsem pouzival jen OSRAM - sice je nemam posledni dobou moc rad, ale uplna
hruza to zase neni.

S tou usporou mate pravdu, ale pokud potrebujete cas od casu takovyhle vykon
tak moc moznosti nemate - ve starym baraku, ktery jeste navic neni vas.
Proste mate jedno misto kam jde dat lustr.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824