Re: Polovodicovy VHF/UHF zisilnovac (bolo reflektometer)

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Pátek Červen 16 08:51:14 CEST 2006

Pokud se pamatuji, amatersky se zacalo vysilat pred druhou valkou. A to velmi
sporadicky. Masove tak v 50 letech?
Popichnu si: Kolik tech z generaci na generace je?

PS. Je videt ze nemate deti. Ono staci jedno, dve a neni potreba 12.

Hugo KOTTAS