stavebnice robota

Snail Instruments snail@iol.cz
Čtvrtek Červen 15 23:37:22 CEST 2006

>UMU-01 vypada zhruba tak, jak jsem si to predstavoval...
>
>Jak je zajistena stabilita? (2 kolecka snad nestaci, ale dalsi tam
>nevidim...)

Pokrocily robotik se takove malickosti samozrejme nezalekne, pripoji
akcelerometr, gyroskop a robota bude balancovat :-)

My mene zdatni se spokojime s necim z nasledujiciho: Ve variante Minisumo
se robot opira o radlici. Sledovac cary ma v rozich nasroubovane kulate
sroubky (hlavicka smerem dolu), ktere klouzou po podlozce. Kolega Rotta z
HobbyRobot ma udelane i male ocasni kolecko a dokonce trailer, dal jsem
alespon obrazky na web.

Hobby robotika se teprve rozjizdi, ruzne vyzkousenych veci je dost, napadu
jeste vice, pres prazdniny snad taky dotahneme nejakou tu prezentaci.
Bohuzel zakaznici se neustale dozaduji dokonceni svych (ne robotickych)
objednavek, takze nemame kvuli tomu ani poradne cas na hrani :-)

J. Hanzal