Re: Ještě jednou titulky

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Červen 15 23:21:50 CEST 2006

Podle me je blbost to davat primo do videa. Jednak musite cele video
znovu prekodovat = zhorseni kvality, pak kdyz mate sirokouhly film tak
vam to vleze do uz tak uzkeho okna a nakonec zjistite ze je v
titulkach nejaka chyba a tu uz neopravite.

Kdyz se presto rozhodnete film prekodovat, pro VirtualDub jsem videl
nejaky plugin, ale pocitejte s tim, ze pokud nenastavite dobre kodek,
tak vysledek bude o nicem.

--
Michal Grunt