Tranzistor na stridavy proud / napeti ?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Červen 15 22:02:26 CEST 2006

Pamatuji si, jak jsem se ji jednou snažil  " odprásknout " připojením na
autobaterii v domění, že je tam v systému tranzistoru  zvlášť. Vždy to
skončilo nefunkčností.
 tranzistoru. Jo už je to nějakej pátek, doba kdy se začaly MOSFETY
objevovat vedle klasických  NPN/PNP tranzistorů. Tenkrát jsem myslel, že
je to integrovaná ochrana proti statice.
Jo a i internet by v počátcích. Přítel Google taky asi ještě tahal
kačera na provázku.... :-)