Ještě jednou titulky

Čtvrtek Červen 15 21:51:35 CEST 2006

Hezký večír,

    tak jsem na titulky našla program SubtitleWorkshop ale nějak se mi
nedaří najít způsob jak je dostat do obrazu. Projíždím internet a našla
jsem něco i na TVFreaku ale to všechno je hrozně moc složité a nakonec
zbytečné. Já potřebuju vložit titulky přímo do videa, bez nich se film
stejně nikdy pouštět nebude (je to pro naše děti).

    Prosím prosím smutně koukám, je nějaký jednoduchý způsob jak spojit
titulky a film dohromady tak, aby na výstupu byl zase film ?

    Děkuji za radu, já už opravdu nevím :-(

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz