VHF/UHF reflektometer

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Červen 15 07:46:08 CEST 2006

Přesně tak Teď jsem udělal PA cca 200 - 250W s 2x MRF150. Ono to funguje - fajn ale chodím kolem toho se zatajeným dechem aby se tomu náhodou něco nestalo. Jedna GI7B dá víc, snese hooodně brutální zacházení a koupí se za 300,- na rozdíl od těch MRF.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of jan.kuba
Subject: Re: VHF/UHF reflektometer

No jo s tranzistorem.... je to hlavne o cene. A pak staci chvilkove"
zavahani" a T je v p*****!  A nebo resit spousty dalsich ochran pripadne
cirkulator a to je zas dalsi peniz. To ta flasa i s patici byla za
flasku, trocha klempiriny kolem a neschorelo to ani pri odpojene antene.
A ze se hodne blejskalo :-(