VHF/UHF reflektometer

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Červen 14 07:09:42 CEST 2006

Ale kdybys mi to neřekl, tak bych na to nepřišel :-))). Já chtěl naznačit, že ke všemu není nutné dostat se přesným výpočtem. Často je nejjednodušší postup ono postupné strefování se. Nic víc nic méně.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Danhard
Subject: Re: VHF/UHF reflektometer

Martine, kdyz ona je tam i funkce "pro zadanou impedanci spocitej prumer vodice" :o))

Danhard
*******

Na to vše jsou vzorce. Ale protože jsem líný, používám program pro PC AppCad. Je free, Googlem ho najdeš. Tam to vše je. Zadám rozměry a on vše spočítá. Na třetí pokus jsem tam, kde jsem chtěl (páni teď to schytám :-) ). Já si myslím, že si s impedancí smyček nikdo hlavu příliš neláme. Ale v podstatě jde o kus vedení na obou stranách zatížený 100 ohmy. Logika říká, že i to vedení má mít 100 ohmu (tedy ne 50 jak jsem psal předtím). Ovšem zátěž na straně detektoru zas tak dobře definovaná není (ale měla by být). S délkou smyček už si tak jistý nejsem. Prostě jsem "opráskl" vyzkoušenou konstrukci a radši jsem o tom moc nepřemýšlel :-)).

Martin.