USB klavesnice

Hořínek cotidotoho@volny.cz
Úterý Červen 13 19:59:02 CEST 2006

Zdravim konferenci,
ma tady nekdo zkusenosti s USB numerickymi klavesnicemi? Potrebuju nejakou
klavesnici pro ovladani zarizeni, staci cisla. Moc se mi nechce delat s
klasickou maticovou (hlavne kvuli designu) tak me napadlo pouzit tohle,
ale USB protokol se mi zase zda pro mou aplikaci slozity. Chtelo by to PS2
(napriklad) ale zase klasicka klavesnice je zbytecne velka... Nevite
jestli je v te USB klavesnici nejaky prevodnik, ktery kdyz se odpoji, tak
ta data budou v nejakem "srozumitelnejsim formatu"?
Diky za pripadne odpovedi
R. Horinek

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/